مقاله

  • ۰
  • ۰

 

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی مغازه

نقش ویترین در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی مغازه

ویترین همان عاملی است که تعیین می‌کند مشتری به داخل مغازه شما خواهد آمد یا خیر.
مشتریان بر اساس اجناسی که در پشت ویترین می‌بینند،
درباره پسندیدن یا نپسندیدن کل اجناس مغازه شما تصمیم خواهند گرفت.
پس بهتر است همیشه نسبت به سلیقه عمومی و آن چه که مشتریان به دنبال آنها هستند آگاهی داشته باشید.
بعضی وقت ها طراحی یک دکور زیبا و چشمگیر برای ویترین
تأثیر بیشتری در جذب مشتری نسبت به دکور داخلی خود مغازه دارد.

طراحی ورودی در دکوراسیون داخلی  مغازه

اولین قسمتی است که مشتری با آن مواجه می شود و در آن قدم می گذارد .
در واقع این قسمت از 5 تا 15 قدم اول مغازه ی شماست که بسته به فضای مغازه اندازه آن مشخص می شود.
در واقع ورودی ، اولین برخورد مشتری با محیط مغازه است.

  • استفاده از لامپ و نوزپردازی مناسب
  • رنگ
  • صفحه نمایش nv تبلیغات کار
    باعث می شود ذهنیتی اعم از با ارزش بودن و گران بودن مغازه در ذهن مشتری ایجاد کند.
    از آنجا که این قسمت محل عبور مشتریان است باید سعی شود که آن ها وارد مغازه شده و آن ها را از دست ندهید.

تاثیر چیدمان محصولات در دکوراسیون داخلی مغازه

باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر ، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند
و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند.
چراکه نحوه چیدمان محصولات هم در طراحی دکوراسیون مغازه از اهمیت خاصی برخوردار است
همچنین دسته بندی مناسب محصولات در دکوراسیون مغازه نه تنها تأثیر زیادی در فروش بیشتر دارد
بلکه به مشتری کمک می کند تا به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را در فروشگاه شما بیابد.

توجه به طراحی قسمت راست در دکوراسیون داخلی  مغازه

بر اساس تحقیق که در بین مغازه داران و خرده فروشان انجام شده است؛
90 درصد مشتریان زمان که وارد یک مغازه می شوند به صورت ناخودآگاه ابتدا به سمت راست مغازه نگاه می کنند.
به همین دلیل ، اغلب به آن “دیوار قدرت “می گویند. زیرا بالاترین تأثیر را در برداشت اول بر روی مشتری می گذارد .
بنابراین باید به آن توجه زیادی شود.
اجناسی که در این سمت قرار دارند و اولین نگاه‌های مشتری به آنها می‌افتد
تأثیر قابل‌توجهی روی دید کلی مشتری نسبت به مغازه و دکوراسیون مغازه خواهد داشت.
پس باید اجناسی روی این دیوار قرار گیرند که بتوانند مشتری را جذب کنند؛
برای مثال: اجناس جدید یا خیلی خاص یا اجناسی که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد را می‌توان روی این دیوار قرار داد.

  • ۹۸/۰۷/۱۱
  • زهرا شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی