مقاله

  • ۰
  • ۰

سئو5

سئو

سئو چیست؟

سئو سایت مسئله ایست که این روزها بزرگترین دغدغه یک وبمستر و صاحب کسب و کار اینترنتی شده است.

سئو همان چیزی است که مشخص می کند شما کدام گزینه در نتایج جستجوهای موتورهای جستجو ،به ویژه گوگل باشید. قطعا همه دنبال دست یابی رتبه اول گوگل هستند. برای رسیدن می بایست تلاش کرد، در این رقابت که روز به روز نیز سنگین تر می گردد، باید هر روز اطلاعات خود را به روز رسانی نمایید.

آموزش سئو که این روزها به لطف داغ شدن بازار کسب رتبه های بالا مدتیست در وب فارسی جان گرفته است، شما کمک می کند خودتان بتوانید قسمت های عمده ای از مشکلات،مسائل مربوط به بهینه سازی سایت را رفع نمایید، پیشنهاد ما این است ،در این راه آموزش های وب سایت سئو به سبک ایرانی را هم از دست ندهید. ولی اگر در این حین نیاز به مشاوره یا اجرای حرفه ای سئو توسط شخص دیگری داشته باشید، مهمترین پیشنهاد ما  این است که حتما کار را به کاردان بسپارید.

امروزه یکی از مشکلات بزرگ که گریبان گیر سئو، همچنین وبمسترها شده است، وجود اطلاعات غیر تخصصی و گاها اشتباه در زمینه سئو در اینترنت می باشد ،گاها متاسفانه وبمستران و سایت آن ها را به ورطه نابودی می کشاند!

بهینه سازی سایت

امروزه بهینه سازی وب سایت بعنوان بخش لاینفک سایت داری تبدیل شده است. بهینه سازی سایت باید در همه ابعاد و جنبه ها مورد توجه باشد: بهینه سازی محتوا، بهینه سازی کدها، کار روی شبکه های اجتماعی، لینک سازی و …

هرگز فراموش نکنید که محتوا مهمترین قسمت و عامل موفقیت یک وب سایت است.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و دستورالعمل‌ها گفته می‌شود که اگر به‌درستی انجام شوند منجر به بهتر شدن جایگاه سایت در موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) و افزایش بازدید سایت و هدایت ترافیک بیشتر می‌شوند.

چرا سئو اهمیت دارد؟

روز به روز به تعداد کاربرانی که از طریق گوگل نیازهایشان را جست و جو می کنند، اضافه می‌شود. بر اساس آمار رسمی سایت گوگل روزانه چیزی حدود 3.5 میلیارد سرچ در گوگل انجام می‌شود. حالا راحت می‌توانیم درک کنیم که چرا بیل گیتس می‌گوید که "اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، به زودی از صحنۀ روزگار حذف خواهید شد."

پس کاربران (مشتریان بالقوۀ شما) به گوگل اعتماد زیادی دارند.

تصور کنید شما یک فروشگاه موبایل هستید و یک وبسایت هم برای خرید و فروش موبایل دارید. بر اساس ابزارهای "اندازه‌گیری تعداد جستجوی کلمات کلیدی گوگل" خرید اینترنتی موبایل یا عبارات مشابه آن چیزی حدود 8000 سرچ در ماه دارد.

این آمار عالی است؛ یعنی ماهانه 8000 نفر قصد خرید موبایل دارند و در اینترنت به دنبال جایی برای خرید موبایل می‌گردند. حتما شما هم برایتان بارها پیش آمده است که چیزی را در گوگل سرچ کنید و همانطور که خودتان هم به تجربه دیده‌اید، بیش از 80% کاربران در همان صفحۀ اول نتایج جسجو جواب خود را پیدا می‌کنند. خیلی کم پیش می‌آید که کسی در صفحات دوم و سوم به دنبال جواب باشد.

حالا اگر سایت شما در صفحات سوم، چهارم (وبالاتر) نتایج جستجو باشد، به ندرت کسی می‌تواند شما را پیدا کند. در حقیقت شما 8000 مشتری بالقوه که مستقیما به دنبال شما بوده‌اند را از دست داده‌اید.


سئو

 

  • ۹۸/۰۶/۲۱
  • زهرا شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی